zondag 12 juni 2011

NOTD: Hello, Matte Holo!






Vandaag had ik zin in glittertjes. Dus ik greep naar de Essence Special Effect Topper 03 Hello Holo. Een doorzichtige lak met multicolour glitters, die een holografisch effect moeten geven. Het is algemeen bekend dat een glitterlak (meestal) niet geweldig dekt. Dus ik besloot er een zilveren lak onder te doen, van de Jip&Janneke lijn bij HEMA.

Zo hoefde ik maar 2 laagjes glitter aan te brengen! In de schaduw is deze special effect topper zilver, je ziet de verschillende kleurtjes niet goed. Maar in de zon springen je nagels eruit! Zodra je naar buiten loopt, is je hand één en al glitter. Niet normaal gewoon. Ik vind dat toch niet zo lekker, zo’n vreselijk glitterende handen, zo erg dat het pijn doet aan je ogen.

Dus ik heb er een matte top coat overheen gedaan, zodat het holografische effect wat subtieler zou zijn. Ik heb de Essence Matt Top Coat gebruikt. Ik was een beetje bang dat het hele glittereffect weg zou gaan, maar gelukkig is het nog goed te zien!
Dit is wat ik heb gedaan:
- 1 laagje basecoat
- 2 laagjes zilveren lak
- 2 laagjes holografische glitters
- 1 (dun) laagje matte topcoat
Jammer genoeg had ik de zilveren lak niet hier liggen, dus die staat niet op de foto! Mijn excuses.

Geen opmerkingen: